Jakie białko na redukcję, odchudzanie? Sprawdź co wybrać!

Jak białko na redukcję wybrać?

Na pewno każdy z nas marzył kiedykolwiek o smukłej i wysportowanej sylwetce. Czy zastanawialiśmy się zatem jak odpowiednio zmienić swoje nawyki żywieniowe, aby redukcja masy ciała była wystarczająco efektywna?

Powinniśmy przede wszystkim mieć na uwadze, iż odchudzanie jest procesem złożonym, który wymaga od nas konsekwentności w działaniach, jak również determinacji. Dużą rolę odgrywa wówczas systematyczność.

Jakie białko wybrać, gdy zależy nam na redukcji?

Często, gdy próbujemy pozbyć się tkanki tłuszczowej, tracimy równocześnie tkankę mięśniową. Oznacza to, że odżywka białkowa powinna zawierać odpowiednio wyselekcjonowane aminokwasy, których celem będzie „uderzenie” w tłuszcze.

Pierwszym z nich będą aminokwasy bcaa. Ich największą zaletą jest pomoc w regeneracji organizmu po wzmożonej aktywności fizycznej. Dlatego też, nie musimy sięgać po boostery potreningowe.

Następnym rodzajem białka serwatkowego jest izolat białka. Jest on pozbawiony innych zbędnych suplementów. Dzięki temu, możemy go dodać do różnego rodzaju posiłków. Jest on najczęściej wybierany, gdy zależy nam na objętościowym zwiększeniu masy mięśniowej.

Kolejnym wartym uwagi typem białka redukcyjnego jest hydrolizat białka, która jest przeznaczona dla osób zmagających się z alergiami pokarmowymi, jak również dotkniętych problemem nadwrażliwości jelit.

Wszystkie odżywki i suplementy powinny być stosowane zgodnie z zaleceniami. Polecamy zapoznanie się z ofertą białek whey protein firmy Olimp. Cechuje je wysoka jakość, a także zaopatrzenie w inne preparaty pomocnicze takie jak omega 3.

Od czego zacząć?

Pierwszym krokiem w dążeniu do wyznaczonej przez nas wagi jest dobór odpowiedniej diety. Powinna być ona zbilansowana pod kątem zapotrzebowania organizmu na ważne witaminy i minerały. Jednym z nich jest białko, które wpływa korzystnie na budowę masy mięśniowej, a także odchudzanie. Ponadto, powinniśmy zmniejszyć dzienną dawkę kalorii, a co za tym idzie, również nasze nawyki żywieniowe. Nie powinniśmy sięgać po gotowe przekąski oraz dania typu „fast food”.

Czy to oznacza zatem, że musimy zrezygnować z jedzenia ulubionych hamburgerów? Oczywiście, że nie. Wystarczy, że przygotujemy je samemu. Mamy wówczas pewność, że nie ma w nim żadnych polepszaczy smaków oraz chemicznych dodatków. To samo tyczy się innych przekąsek. Dobrym zamiennikiem chipsów mogą okazać się samodzielnie przygotowane płatki jarmużowe, a tradycyjne frytki z ziemniaków, możemy zamienić na frytki z batatów.

Przydatną rzeczą w liczeniu dziennego spożycia kalorii są aplikacje dostępne na nasze smartfony. Pozwalają one nie tylko kontrolować spożyte przez nas ilości węglowodanów, lecz także wyszczególniają nam, ile mikroelementów łącznie dostarczyliśmy do naszego organizmu. Ilość kalorii powinniśmy ustalić pod kątem naszej docelowej wagi, wzrostu oraz płci, gdyż jest ona różna w przypadku kobiet i mężczyzn.

Dlaczego odpowiednia dieta to za mało?

Niewątpliwie dobrze dobrana dieta pełni kluczową rolę w redukcji tkanki tłuszczowej. Niestety nie jest ona wystarczająca. Powszechnie wiadomo, że podstawą piramidy żywieniowej jest ruch. Według zaleceń Światowej Organizacji Zdrowia, dorośli w wieku od 18 do 64 lat powinni wykonywać średnio ponad 150 minut ćwiczeń tygodniowo.

Należy zatem określić jaki typ aktywności fizycznej jest dla nas najbardziej dogodny oraz zastanowić się, ile czasu dziennie jesteśmy w stanie na nią przeznaczyć. Badania przeprowadzone w 2018 i 2019 roku pokazują, że główna przyczyna zachorowań na różnego rodzaju choroby serca jest spowodowana między innymi przez brak ruchu.

Interwałowe treningi, jak również szybkie ćwiczenia wzmacniające mięśnie pozwolą najlepiej stymulować nasz organizm do redukcji tkanki tłuszczowej. Należy pamiętać, aby formy aktywności sportowej były odpowiednie do naszych możliwości. Mogą nam w tym pomóc trenerzy fitness. Udzielą odpowiedzi na wszystkie nasze pytania. Dodatkowo, wskażą jaki zestaw ćwiczeń wybrać, aby efekty były widoczne i utrzymywały się jak najdłużej.

Kontrola w trakcie treningu jest ważna nie tylko dla początkujących, lecz także dla zaawansowanych. Co więcej, warto zasięgnąć wsparcia dietetyka. Pomoże nam w odchudzaniu oraz zapewni odpowiednią ilość informacji potrzebnych do prawidłowego odżywiania. Kiedy już wiemy po jakie produkty sięgać oraz jakie ćwiczenia wykonywać mamy wówczas pewność, że utrata zbędnych kilogramów będzie skuteczna. Ponadto, wpłynie to korzystnie na modelowanie sylwetki, co jest szczególnie ważne dla kobiet dla których ważne jest zdrowie i uroda.

Czy można zwiększyć efektywność odchudzania?

Spalanie tkanki tłuszczowej możemy poprawić dzięki stosowaniu dostępnych na rynku produktów. Chodzi tutaj o odżywki białkowe, które uznawane są za „spalacze tłuszczu”. Można je stosować bez obaw, zgodnie z zaleceniami producenta. Stanowią one idealne uzupełnienie dziennej ilości białka, której nie jesteśmy w stanie przyswoić z pożywienia. Odżywkę białkową najlepiej stosować od 30 do 100 minut po treningu. Zapewni to naszym mięśniom odpowiedni materiał budulcowy, zarówno zwiększając redukcję tkanki tłuszczowej.

Jakie białko na redukcję, odchudzanie? Sprawdź co wybrać!
5 (100%) 1 vote[s]