Dieta odchudzającaPlany treningowePorady

Jak schudnąć z brzucha – dieta 1300 kcal

jak schudnąć z brzucha

Od ostatniego wpisu minęło sporo czasu. Jeśli zastanawiasz się jak schudnąć z brzucha to zapraszam do czytania, bo mimo, że w ostatnich tygodniach było bardzo ciężko (zresztą jak zawsze na redukcji) – waga schodziła strasznie powoli – to nie mam zamiaru się poddawać. Dalej kontynuuję odchudzanie w oparciu o dietę 1300 kcal.

Jak schudnąć z brzucha – moje wyniki 🙂

Od 07.05 czyli w niewiele ponad miesiąc moje wyniki ukształtowały się następująco:

Waga: 69 (-2 kg)
Kark: 36 (-1 cm)
Klatka: 91 (-1,5 cm)
Brzuch: 78 (-1 cm)
Biceps: 31 (+0,5 cm)
Przedramię: 26 (-0,5 cm)
Udo 57 (-2 cm)
Łydka: 36 (-0,5 cm)
Biodra: 98 (-1 cm)

Im dłużej trwa ta redukcja tym jest ciężej. Waga spada wolniej, dlatego coraz większą uwagę zaczynam przykładać do treningu. Jak schudnąć z brzucha? Sytuacja jest o tyle ciężka, że najpierw trzeba spalić tłuszcz ze wszystkich innych partii ciała. Żeby spalić tłuszcz z brzucha potrzeba dużo czasu i wytrwałości.

Monotonne jedzenie daje w kość dlatego dieta 1300 uległa pewnym modyfikacjom i teraz kształtuje się następująco:

Paczka sałat umytych i gotowych do spożycia (~ 100 kcal)
Pomidor (~ 70 kcal)
5 jaj gotowanych (~ 388 kcal)
Twaróg chudy 200 gram (~ 226 kcal)
Jogurt naturalny 125 gram (~ 75 kcal)
Łyżka oliwy z oliwek (~ 90 kcal)
2 porcje odżywki białkowej WPC 80 – 180 gram (~ 250 kcal)

Całość daje nam ~1200 kcal więc spokojnie możemy dorzucić jeszcze jakiś owoc. Otrzymujemy zmodyfikowaną dietę 1300 kcal. W całości mamy około 136 gram białka co przy obecnej wadze 69 kg jest idealne. (Max 2 gramy białka na każdy kilogram masy ciała = 138 białka jakie potrzebuje spożywać.)

Jeśli chodzi o przygotowanie to wszystko poza odżywką białkową wrzucamy do miski (jajka gotujemy i obieramy ze skorupki :D), kroimy, mieszamy, przekładamy do pojemnika i jemy przez cały dzień.

Jak schudnąć z brzucha – skuteczny trening

Jak schudnąć z brzucha? Chodzi o to, żeby spalać tłuszcz z całego organizmu. Trzeba być wytrwałym ponieważ by brzuch „pali się na końcu”. Całość należy czytać pionowo. Wykonuję pierwsze ćwiczenie, po czym od razu przechodzę do następnego itd. Po ostatnim ćwiczeniu jest minuta przerwy, a następnie kolejna „seria”. Wartości obok ćwiczenia to liczba powtórzeń w kolejnych seriach. Oto mój przykładowy trening i oczywiście nie zapominamy o dodatkowym jedzeniu, kiedy go wykonujemy:

podciąganie nachwytem 2-3-4
podciąganie podchwytem 2-3-4

pompki 6-8-10
pompki diamentowe 6-8-10
pompki odwrócone na triceps 6-8-12 (ćwiczenie w którym mam nogi na łóżku, ręce trzymam z tyłu na taborecie i trenuję tricepsy)

wznosy hantelek 5kg wprzód 8-10-12
wznosy hantelek 5kg nad glowe 8-10-12
shoulder taps 10-12-15
side leg raises 10-15-15
donkey kick 10-15-15
wykroki 10-15-15
przysiad z kantka hantla(10kg) 10-15-15

krótkie spięcia brzucha 10-15-20
unoszenie nóg leżąc do kąta 90 stopni 10-15-20
mostek 8sekund 8s. 8s.

Generalnie w moich treningach nie ma rutyny. Zazwyczaj każdy trening układam osobno i staram się wykonywać po 2-3 ćwiczenia na każdą partie ciała. Wyżej można zaobserwować, że ćwiczenia podzielone są na grupy tj. plecy, klatka + triceps, barki, nogi, brzuch. Zależy mi na tym, żeby angażować każdą grupę mięśniową. Jak chcesz schudnąć z brzucha nie możesz skupiać się tylko na trenowaniu brzucha. To nie jest tak, że wtedy będziesz palił tłuszcz tylko tam, a gdzie indziej już nie.

Obecnie w planach mam modyfikację tego treningu do postaci „góra” i „dół” czyli będę trenował mniej partii na każdym treningu ale przykładał im większą uwagę (więcej serii – mocniejszy trening) tj. w jeden dzień plecy, klata, triceps, brzuch, a w kolejny dzień barki, brzuch, nogi. Wynika to z faktu, że bardzo ważnym jest by trening nie trwał zbyt długo. Jest on intensywny ze względu na to, że wykonujemy ( w tym przypadku) 15 ćwiczeń kolejno po czym mamy tylko minutę przerwy. Zazwyczaj swoje treningi staram się zapisywać w zeszycie więc mogę podać inne przykładowe „obwody” :).

 

(2 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *