[siteorigin_widget class=”WP_Widget_Custom_HTML”][/siteorigin_widget]

Blog o odchudzaniu – ONXL.PL

Witam na moim blogu o odchudzaniu. Znajdziesz tu informacje na temat diety i treningu, które umożliwiły mi utratę 25 kilogramów wagi. Dieta to kluczowy czynnik wpływający na odchudzanie. Właściwie mam tu na myśli zmianę nawyków żywieniowych. Dodatkowo dbając o solidny, przemyślany i regularny trening, sukces w postaci poprawy sprawności fizycznej i idealnej sylwetki staje się na wyciągniecie ręki. Tylko takie podejście gwarantuje trwałą utratę wagi.

[siteorigin_widget class=”WP_Widget_Custom_HTML”][/siteorigin_widget]

Blog o odchudzaniu to strona, na której dziele się wartościowymi informacjami z takich kategorii jak dieta oraz trening. Te dwa czynniki zagwarantują nam skuteczne i trwałe odchudzanie. Nigdy nie studiowałem dietetyki, ani medycyny. Jedyne co przedstawiam na blogu to swoje własne doświadczenia, które ułatwią wszystkim zainteresowanym i zdecydowanym osobom osiągnąć sukces, w relatywnie krótkim czasie. Jeżeli zawsze marzyłeś o idealnej sylwetce, to miejsce jest dla Ciebie. Poznasz tutaj podstawy diety oraz treningu, a także dowiesz się jakie błędy popełniłem. Od Twojej ciężkiej pracy zależy jak wiele uda Ci się osiągnąć. Jeżeli nie masz motywacji i chęci – nikt nie zrobi tego za Ciebie. Sukces zagwarantować może jedynie ciężka wielomiesięczna (letnia) praca, zmiana nawyków żywieniowych oraz mądry trening.

Moja przygoda z odchudzaniem – ćwiczenia

Pewnego dnia zdałem sobie sprawę, że czas spędzony przed telewizorem i komputerem oraz ogromne porcje pożywienia sprawiły, że stałem się osobą otyłą. Odchudzanie zacząłem od regularnego treningu. Początkowo były to ćwiczenia w grupie. Ćwiczyłem raz w tygodniu. Czasami dodatkowo pływałem. W późniejszym okresie ilość treningów wzrastała nawet do pięciu w tygodniu. Siłownia to miejsce, którego nie należy się bać. Idziemy tam po to, by zmienić swoje życie na lepsze. Poprawić kondycję i zdrowie. W ostatnim czasie moje treningi odbywały się generalnie w domu. Nie trzeba potężnego budżetu i ogromnej przestrzeni, żeby ćwiczyć w domu. Jeżeli zaczynasz przygodę z odchudzaniem to polecam Ci właśnie taką formę treningu. Jeżeli marzysz o szczupłej proporcjonalnej sylwetce najlepszym rozwiązaniem będzie ćwiczenie całego ciała podczas każdego treningu. Obciążenia powinny być umiarkowane i dobrane z rozsądkiem, do czasu kiedy nasz organizm do nich przywyknie. Lepiej ćwiczyć z mniejszym obciążeniem, ale regularnie, niż porywać się na ogromne ciężary. W ten sposób unikniemy kontuzji, które uniemożliwiają ćwiczenie. Lepiej mniej, ale regularnie i dłużej. Najważniejsza jest dieta, ćwiczenia to tylko dodatek. Dzięki aktywności fizycznej, nasze ciało poprawi wygląd, ale tylko dzięki diecie można trwale schudnąć.

[siteorigin_widget class=”WP_Widget_Custom_HTML”][/siteorigin_widget]

 

Odchudzanie czyli dieta

odchudzanie Podstawowym błędem jaki popełniłem był brak diety. Mimo najcięższych ćwiczeń nie schudniesz, jeśli dostarczysz do organizmu więcej kalorii, niż zużywasz (w trakcie dnia i treningu). W moim przypadku, początkowo jedynie ograniczałem jedzenie. Spożywałem mniejsze porcje. W późniejszym czasie zacząłem zamieniać przetworzone i niezdrowe produkty na warzywa i owoce, a także produkty nisko przetworzone. Takie rozwiązanie jest skuteczne tylko przez pewien okres. Jeżeli całość traktujemy poważnie – musimy liczyć każdą kalorię jaką wkładamy do ust. Chodzi o to, żeby spożywać odrobinę mniej kalorii niż nasz organizm zużywa podczas całego dnia. Początkowo jest to uciążliwe, ale z czasem staje się łatwe i oczywiste. Czyste, zbilansowane i bogate w witaminy oraz składniki mineralne posiłki to podstawowe zagadnienie, jeżeli myślisz o odchudzaniu. Dieta nie polega na głodzeniu siebie. Układając dietę samemu, to my kontrolujemy co jemy i w jakiej ilości. 100 gram ryżu, czy kaszy gryczanej to mniej niż 400 kalorii. Dodając do tego mięso i pokaźną ilość warzyw możemy dobrze się najeść, a to przecież nie wszystko, żeby zaspokoić dzienne zapotrzebowanie.

Przestań myśleć o tym jak schudnąć – zacznij działać

treningNa blogu w kategorii “dieta” będą publikowane różne artykuły odnoszące się do zdrowych diet, w kwestii różnych problemów, a także samego odchudzania. To kopalnia inspiracji w dziedzinie zdrowego jedzenia. W zakładce “trening” opisywane będą najskuteczniejsze ćwiczenia poprawiające wygląd konkretnych partii mięśniowych, a także gotowe plany treningowe. Kategoria “odchudzanie” to wszystko co musisz wiedzieć, żeby schudnąć trwale i skutecznie. Znajdziesz tam między innymi podstawy układania diety w oparciu o deficyt kaloryczny, żeby dieta była skuteczna. Dieta to bardzo indywidualne zagadnienie. Nie ma uniwersalnego środka. Tylko przestrzeganie zasad i stała modyfikacja poparta coraz lepszym poznawaniem własnego ciała spowoduje, że będziemy w stanie skomponować idealną i unikalną dietę dostosowaną i skuteczną dla nas samych.