Dieta

Dieta przyspieszająca metabolizm – dieta na podkręcenie metabolizmu

dieta przyspieszająca metabolizm

Schudnij szybko bez głodu czyli dieta na podkręcenie metabolizmu. Dieta przyspieszająca metabolizm opracowana przez Haylie Pomroy to idealne rozwiązanie na podkręcenie metabolizmu. Składająca się z trzech faz dieta ma proste zasady i w połączeniu z treningiem potrafi przyspieszyć nasz metabolizm do maksimum! Dieta zakłada spożywanie określonych pięciu posiłków (śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja) o jednakowej porze dnia – maksymalnie co 3 i pół godziny.

Dieta na podkręcenie metabolizmu – główne zasady

  1. Dieta składa się z 3 faz
  2. Należy jeść 5 wskazanych posiłków dziennie co 3 godziny, o jednakowej porze
  3. Podczas każdej fazy należy wykonać co najmniej jeden trening

Dieta przyspieszająca metabolizm – faza 1

Czas trwania: 2 dni

  • śniadanie: węglowodany + owoce
  • drugie śniadanie: owoc
  • obiad: białko + węglowodany + warzywa + owoc
  • podwieczorek: owoc
  • kolacja: białko + węglowodany + warzywa

W pierwszej fazie diety przyspieszającej metabolizm zaleca się wykonanie przynajmniej jednego treningu aerobowego od 30-60 minut w zależności od stopnia zaawansowania. Dla początkujących świetnie sprawdzi się bieganie lub jazda na rowerze. Dla zaawansowanych lepsze będą interwały.

Dieta przyspieszająca metabolizm – faza 2

Czas trwania: 2 dni

  • śniadanie: białko + warzywa
  • drugie śniadanie: białko + warzywa
  • obiad: białko + warzywa
  • podwieczorek: białko + warzywa
  • kolacja: białko + warzywa

W drugiej fazie diety na podkręcenie metabolizmu należy wykonać trening siłowy, który będzie trwał maksymalnie 40 minut (wraz z rozgrzewką). Może to być podciąganie na drążku, pompki, przysiady, trening z hantlami. Ogólnie mówiąc “podnoszenie ciężarów”.

Dieta przyspieszająca metabolizm – faza 3

Czas trwania: 3 dni

  • śniadanie: węglowodany + tłuszcz + owoce + warzywa
  • drugie śniadanie: tłuszcz + warzywa
  • obiad: tłuszcz + białko + warzywa + owoce
  • podwieczorek: tłuszcz + warzywa
  • kolacja: tłuszcz + białko + warzywa

Trening w trzeciej fazie diety przyspieszającej metabolizm charakteryzuje się największą dowolnością. Polega na rozładowaniu stresu i napięcia. Idealnie sprawdzi się bardzo mocna rozgrzewka i rozciąganie lub joga, masaż czy  długi spacer.

 Przykładowe produkty

  • węglowodany – ryż, kasza (gryczana, jęczmienna i inne), płatki owsiane lub ryżowe,
  • białko – ryby, wieprzowina, drób, jaja
  • owoce – grejpfrut, jabłka, jeżyny, mandarynki, maliny, truskawki
  • warzywa – burak, marchewka, papryka (również ostra), pomidor, grzyby, kiełki
  • tłuszcz – awokado, masło orzechowe, oliwa z oliwek, olej lniany

Dieta przyspieszająca metabolizm to świetne rozwiązanie dla wszystkich ludzi, którzy lubią dobrze zjeść. Posiłki można komponować w sposób łatwy, w oparciu o produkty, które lubisz.

Sprawdź inne ciekawe wpisy:
(1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *